UBER’in Faaliyetini Durdurma Kararından Sonra Gergin Bekleyiş: “Taksiciler Kimi Dövecek?”

UBER’in faaliyetlerini durdurduğunu açıklamasından sonra vatandaşlar arasında gergin bir bekleyiş başladı. Kaparoz İstanbul sokaklarında halkın nabzını tuttu.

Özer Kuytu: Vatandaş olarak UBER’den çok memnunduk. Bakın ben daha bir kez bile UBER kullanmadım ama bu arkadaşlar geldikten sonra taksici arkadaşlar huzur buldu. Bizim sokaktaki taksi durağında her gün bir kavga olurdu ancak son bir iki yıldır ben bu arkadaşları sadece sopalarla bir yere giderken görüyorum. Yaklaşık yarım saat sonra da rahatlamış şekilde güle oynaya dönüyorlar. Bakın bu sabah selam verdim almadılar. Sopaları da taksi durağının görünen yerine koymuşlar. Hepsinde bir gerginlik var. Endişe ediyoruz. Bugün olmazsa yarın bir dayak yeriz diye tahmin ediyorum.

Neriman Canik: UBER geldikten sonra taksici esnafı durulmuştu. Şu anda maalesef gerginlik yeniden başladı. Trafiğin durumu ortada, taksicilerimizin durumu da belli. Yani bu psikolojideki insanların deşarj olabilmesi için mutlaka bir yerlere kafa atması lazım. UBER bu boşluğu dolduruyordu, şu anda taksiciler çok huzursuz. Duvara ya da birbirlerine kafa atmak gibi seçenekler de var tabii ama bu arkadaşlar trafik içinde dalaşmayı seviyor. Gelenekselleşmiş bir şey. Doğrudur ya da yanlıştır da diyemezsiniz. Büyüklerinden öyle görmüşler.

Sami Balta: 30 yıllık taksiciyim. UBER’den en çok biz şikâyet etsek de kendilerinin iyi bir yanı vardı. Bakın yolda, arabada, havalimanında bu arkadaşları dövme imkânı bulabiliyorduk. Yani bir bahaneye de gerek yok. Geçen gün bir taksici arkadaş eşiyle atışmış, morali bozulmuş. Dur dedim yahu aldım bunu yanıma. İki sokak ötede tanıdığımız bir UBER’ci var. Sokağın başında pusuya yattık bir arkadaştan da rica ettik çağırdı bunu. Neyse bu köşeye gelince biz sopalarla giriştik. On beş dakika kadar dövdük arkadaşı. Baktım bizimkinin yüzü gülmeye başladı, şakalar yapıyor. Adam resmen unuttu sıkıntısını. Yani UBER bitince biz kimi döveceğiz, devletin bunu da çözmesi lazımdı. Bakın iki gündür sopam bagajda yatıyor. Şu halimle ben kendime güvenemiyorum, vatandaş nasıl güvensin bana.

Uyarı: Sitede yer alan yazı, haber, görsel ve diğer tüm içerik kurgudur.

Yorumlar

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.




Loading Facebook Comments ...