Bana Hiç Güvenmeyin

Sayın Cumhurbaşkanımız, ilçemizin Belediye Başkanı, camimizin çok değerli imamı ve devletin farklı kademeleriyle günlerdir temas halindeyim. Telefonumdaki SMS sayısı şu anda on sekiz. Yani nasıl söyleyeceğimi de bilemiyorum ama beyler silahlı darbeleri bastırma konusunda lütfen bana çok fazla güvenmeyin. Bak sokağa çık derseniz çıkarım, slogan falan atarım, çok iyi halay da çekerim ama şurada biz bizeyken yalan söyletmeyin oğlum, eli silahlı adama ben müdahale edemem. Ben askerliğimi bandoda yapmış bir askerim, ne anlarım oğlum silahlı mücadeleden, on sekiz tane SMS atılır mı lan hayatında silah tutmamış insana? Televizyondan bakıyorum bütün milletvekilleri sığınağa inmiş, başbakanın yeri bile belli değil, herkes kendini garantiye almış, telefondan halk sokağa davet ediliyor. Oğlum siz insenize önce bir sokağa, oradan çağırsanıza lan bizi yanınıza. Bak problemli karı kocalar gibi eski defterleri açmak istemiyorum ama sizin günahınız bizden on kat fazla lan. FETÖ’nün darbeci subaylarını biz mi getirdik ordunun başına, hepsini biz mi general yaptık oğlum, bütün sorumlular evinde otururken niye bana “Dışarı Çık” diye SMS atılıyor, sizin canınız tatlı da bizimki değil mi lan? Ben kendimi bildim bileli FETÖ’ye de size de saydırıyorum, askeri darbelere de karşı çıkıyorum, başka konularda olmasa da bu konuda cillop gibi lan sicilim. Şimdi yakaladığınız darbe çetesini bir sorgulayın bakalım, ne zaman atanmışlar, kimler bunları bu görevlere getirmiş? Evinize en yakın arkadaşınızı almışsınız, yedirmiş, içirmiş, yatırmışsınız o da sizin karıyı ayartmış gibi bir durum var oğlum ortada. Ben niye karışayım lan aile içi meseleye, ben ne bileyim yarın barışmayacağınızı, benim ailedeki durumlardan haberim mi var oğlum, bizi paketleyip üvey evlat diye camiye bıraktınız ya lan bundan seneler önce.

Televizyondan bakıyorum köprüde taş çatlasın otuz, kırk tane asker var. TRT’de on, CNN’de yedi, Kanal D’de yedi asker. Yani küçümsediğim için değil ama öyle yardım istenecek aman aman bir durum yok lan. Sizin polisiniz yok mu oğlum, niye beni çağırıyorsunuz köprüye? Bu ülkede otuz değil, üç yüz değil, üç bin kişiyi bile on beş dakikada dağıtıyor lan polis. Gazı var, TOMA’sı var, tüfeği var, helikopteri var. İki ay temel eğitim almış, ne yaptığından haberi olmadan sağa sola bakan otuz tane gariban askerle İstanbul’un otuz binden fazla polisi başa çıkamaz mı arkadaş? Sabaha kadar bir tane polis bile köprüye müdahale etmiyor, ben gidip nasıl olaya el koyayım lan? Diyeceksin ki askerler silahlı. Doğru da asıl silahlı kişilere polis müdahale etmez mi, elinde silah olan adama vatandaş nasıl müdahale etsin, ben ne anlarım oğlum silahlı mücadeleden? Sabaha kadar SMS geliyor, imam efendi sürekli beni sokağa davet ediyor, tüm mahallenin gözü üzerimde. Balkonda telefonla konuşuyormuş gibi yapıyorum, aceleyle içeri girip tekrar çıkıyorum, sırf dışarıdan görüp de işi var sansınlar diye her türlü numarayı deniyorum ama gene de kar etmiyor, hop yeni SMS geliyor. Kaç tane filmde gördüm bu tür silahlı olaylarda polisler vatandaşı uzaklaştırıyor olay yerinden, bizde niye polis uzaktan seyrediyor da evinde oturan vatandaş çağrılıyor müdahaleye?

Hem madem beni darbeyi önlemek için çağırıyorsun teçhizatımı da versene lan önceden? Tankı kürekle mi durduracağım, F-16’ları sapanla mı düşüreceğim? Ver bana omuzdan ateşlenen bir füze, göster neresine basacağımı, yalan yok gene de çıkmam dışarı ama balkondan gönderirim iki tane. Ama böyle sıfır teçhizatla elimi kolumu sallayarak ne yapayım arkadaş ben F-16’lara? Bak ordunun en kahraman, en deneyimli, en korkusuz komutanları rehin alındı lan: Genelkurmay Başkanı, Kara Kuvvetleri Komutanı, Donanma Komutanı, Hava Kuvvetleri Komutanı ve Jandarma Genel Komutanı. Ben kesinlikle bir güvenlik zaafı olmadığına eminim ama ordunun başındaki neredeyse bütün komutanlar rehin alınırken ben askerliği bandoda trampet çalarak geçirmiş adam ne yapayım lan darbeye? Yani sırf kendim için de söylemiyorum, bak bu sabah biri ölmüş, camide sela verildi, baktım karşı komşu elektrikli süpürgenin sapıyla çıktı hemen dışarı. Ben durdurmasam, köprüye kadar gidecek öyle. Bakın bu adama sakın güvenmeyin, geçen ay bir kola için bakkala beş lira verip, para üstünü geri alınca “ben elli lira verdiydim” diyerek kavga çıkardı, güvenlik kamerasından çözüldü lan olay, öyle çirkef bir insan. Yarın darbelere karşı halkı silahlandırıyoruz diye bu herife silah verirsen, ilk işi gidip bakkalı soymak olur bu herifin, şimdiden söylüyorum.

Sizden tek bir ricam var, n’olur, kimseye silah vermeyin. Suriye’ye giden silahların durumu ortada, FETÖ çetesine teslim ettiğiniz silahların da ne işe yaradığını cuma akşamı gördük. Allah rızası için başka kimseye silah dağıtmayın lan. Bu yönünüz eksik oğlum kabul edin, adam seçemiyorsunuz, iyi niyetle de olsa, silah verdiğiniz adam ertesi gün dönüp bizi vuruyor lan.

Bir de Ankara’ya değinmek istiyorum, oradakilerin durumu daha da kötü. Televizyondan seyrediyorum, bir helikopter Ankara semalarında kafaya göre takılıyor, bir Genelkurmayı vuruyor, bir Meclisi vuruyor. Lan oğlum bu ülkenin 300’den fazla savaş uçağı yok mu, hadi Balıkesir’de falanca oldu, Eskişehir filan oldu, bunun Konya’sı, Malatya’sı, Diyarbakır’ı var lan. Ülkenin her yerinde Hava Kuvvetlerinin savaş uçakları var, 2.000 km’nin üstünde hız yapıyor bunlar, Eskişehir’de sorun varsa, Konya’dan 10 dakikada, Malatya’dan 20 dakikada gelip de neden helikopteri indirmiyor bu uçaklar, neden halktan yardım isteniyor lan? Halk ne yapsın oğlum silahlı helikoptere? Siz daha sekiz ay önce angajman kuralları çerçevesinde sınırı iki metre geçti diye Rus uçağını indirmediniz mi? Bu nasıl angajman kuralı lan, sınırı azıcık geçersen indiriliyorsun ama iyicene içeri girip Genelkurmayla Meclise ateş edersen kimse dokunmuyor sana. Diyelim ki komutanlar rehin alındı ama bu ordunun bir B Planı, ikinci bir komuta kademesi yok mu lan? Diyelim darbeciler oraya da sızdı, oğlum güvendiğiniz bir tane komutan, iki tane pilot yok mu koskoca orduda? 400 tane savaş uçağı olan ülkede, bir saat boyunca televizyondan bir helikopterin Meclisi bombalaması seyredilir de halktan yardım istenir mi oğlum? Halk olarak ne teçhizatımız, ne helikopter düşürme tecrübemiz var ki bizim, biz yirmi beş kişiyle bir kediyi yarım günde zor indiriyoruz lan tırmandığı bahçe duvarından.

Bugüne kadar bir savcı rehin alınsa hemen yayın yasağı geliyordu, görüntüleri yayınlayan gazetelere de dava açılıyordu. Şimdi bundan bin kat daha tehlikeli bir olay oluyor, bu sefer yayın yasağını bırak bütün kanallar canlı yayında, internet son gaz, camiler avaz avaz, cumhurbaşkanı da kendi ağzıyla diyor ki “Genelkurmay başkanımız rehin alındı, halkımız dışarı çıksın.” Milletvekilleri nerede peki? Onlar sığınakta kahramanca sığınıyorlar.

Buradan tekrar söylüyorum. Bandoda açık varsa çağırın, ot yolma, ağaç dikme, çiçek böcek işleri de uyar, getir götür işlerini de yaparım ama silahlı olaylarda beni aramayın lütfen. Kendi çapımda ufak tefek kahramanlık işleri yapabilirim ama sizin aile içi meselelerde birilerini kurtaracağım diye kendimi siper edemem. Bakın bu bayraklarla ortalıkta gezen çocukların da anaları babaları var oğlum, bunların da canı var. Böyle kahramanlık destanlarıyla bunları kışkırtmayın, sokağa çağırdığınız gibi artık bir zahmet eve de çağırın, insanları bir sakinleştirin lan. Her olayı da kendi çıkarınız için kullanmayın oğlum. Sözlerim yanlış anlaşılmasın, ben kahramanlık sevmesem de saygı duyuyorum, bu darbenin en temiz, en güzel insanları bu çağrılara uyup demokrasiye sahip çıkmak için sokağa çıkan halk ve darbecilerin kandırdığı gariban askerlerdir. Gariban askerlerin içinden halka ateş eden veya halkın içine karışıp askerleri linç etmeye çalışan kişiler varsa da azınlıktır. Savaşın, silahın kazananı olmaz, bu kadar ölü varken bayram yapılmaz. Biraz durulun, biraz susun. Bırakın da bari insanlar evlerinde yaslarını tutsunlar.

Burak Kaya95 Yazı

Müzisyen, yazar.

Yorumlar

86 Yorum

  1. Orantısız zeka eseri:) Çok ama çok güldüm. Elinize sağlık. Bu zamanlarda hepimizin biraz nefes almaya hafiflemeye ihtiyacı var.

  2. Cumhurbaşkanı tabikide saklanacak cahil cahil konuşma zaten darbenin amacı hükümeti devirmek sen yat kalk dua ette gece 3 te yapılacak olan darbe duyarlı bir subayımın emniyeti aramasında 21.00 YAPILDI allah seni ıslah etsin.((he buarada sen otlaya dur bizamet gelme))

      • Arkadaşım Peygamber efendimiz s.a.s Ordu komutanı olduğu için düşmanla birebir çarpışmadı Ordu’yu yönetti Cumhur’u reisimiz çıksında silahla savaşsamıydı ülkenin başı ah akıllı kardeşim

        • Peygamberimiz sav birebir düşmanla savaşmıştır,dinle alakan yoksa böyle saçma yorumlarda yapma bence,senin gibilerin peygamberle işi olmaz!sen git tayyibi takip et

  3. Yazınızı okudum, öncelikle kaleminize emeğinize sağlık.. Sadece sormak istiyorum; halk sokağa davet edilmeseydi, halk sokağa çıkmasaydı, tankların askerlerin önüne siper olmasaydı ve beklemediği bu durumla karşılaşan asker afallayıp iki düsünüp bir silahına sarılmasaydı hatta hain olmayan askerler gercegi anladıgında halkını gördüğünde silah bırakmasaydı sizce asker-polis, toma-tank, roket-bomba, otomatik silah-tüfek çatışmalarında sonuç ne olurdu? İç savaş? Peki olası ölü sayısında bir tahmininiz var mı? hiç bir seyden haberi olmayan insanların birbilerini, kardeslerini öldürmüş olmaları konusunda görüşünüz? Ve dediginiz gibi evde oturan halkın ertesi günkü psikolijisi, ülkenin hali ile ilgili görüşlerinizi merak ediyorum? Tesekkürler.

    • Halk sokaga cikmasaydi; emir kulu, gunahsiz askerler linc edilmeyecekti. “ic savas”tan sonraki sozlerinizin muhatabi yazar degil bizzat (her haliyle tarafini belli eden) tarafsiz Cumhurbaskani…”Memleketin icinden gectigi bu hassas donemde”, isteseniz de istemeseniz de Taksim’e kisla yapilacak, sozu neye hizmet ediyor??? Ha apoletli darbe ha kravatli darbe!

    • yaa tuğba hanım. demişsiniz ya bilmem ne yapan asker silah bırakmasaydı diye, sişlah bıraktılar da iyi mi oldu? o tankların önüne yatan halk silah bırakan askerleri linç etmedi mi? kemerlerle, sopalarla döve döve öldürmediler mi? iyi mi oldu öyle olunca?

  4. Cok esprili bir yazi gercekten. Lakin şu soruda akla gelmeli bence, Turkiye’ nin sahip oldugu butun f-16 lar birbirini dost unsur olarak gordugu icin birbirine mudahale edemiyor olabilir mi yazilim geregi? Bu yuzden en azindan yakit ikmali yapamayip insin diye ikmalin yapilacagi pist bombalandi diye biliyorum ben. Hoş, havada ikmal yapmis hainler, o da ayri bir konu…

  5. okuduğum en güzel darbe yorumu/eleştirisi/senaryosu.. hepsi bi arada 🙂 seni de ilk defa keşfettim. düşüncelerime, ironik dille ele almak.. alkışş.. şak şak :))

    • Ben de yeni kesfettim cok begendim. Ifade tarzini begendigim gibi (“Sozcu’ye acik mektup”u okudum digerlerine devam ediyorum.) Siyasi goruslerini de kendime yakin buldum. Daha da cok begendim.

  6. 3 gündür berbat saatler yaşarken 5 dk da olsa beni ve ailemi güldürdünüz, hatta Valide min abdesti de bozuldu bozulacak gülmekten diyebilirim. Çok teşekkürler bu yazı için

  7. Son yazın iyi herşeyi yazmışsın hiç soru işareti bırakmamışsın zannediyorsun klavye savaşçısı.
    Bu Türk milleti varya içinde damarların bişey gezer hani kurtuluş savaşında neler yapılmış bi bak elinde bişey yokken.çoluk çocuk ana bacı dede bu insanlar bu Zaman’larımızı bizlere vesile olmuşlar allah razı olsun.ama sen şuan pc başında dominostan pizza söylemiş bir yanında bira sıcaktan yapış yapış kül taplan dolmuş çıkar peşinde yandaşlarına buröşür verip dağıttırıyorsun . Senin başka ülkede yaşanan zor olurdu söylim dua Ette böyle merhametli bir ülkede yaşıyorsun.

    • Güzel yazmışsınıZ da peki bu cesaretle donatılmış halkımız pkk ya işide karşı neden bukadar cesaretli olupta onların karşısına dikilemedi bunca yıl. Yüzlerce şehit verdik neden şuan sokaktakiler o zaman sokağa çıkamadı. Ben söyliyim mi! Korkularından . Deli gibi korktuklarından. Şuan sokağınıza bir avuç terörist girse hiçbiriniz kafanızı pencereden çıkaramazsınız. Telefona sarılır polisi jandarmayı ararsınız. Yine mehmetçiğe sığınırsınız. Ama mehmetçiği darp etmektede pkkyla yarışırsınız. Helal olsun size. Durmak yok yola devam edin. Allah birgün ülkemizde oynanan bu oyunların hesabını oynayanlara elbet soracak. Darbe yanlısı değilim olmadımda hiçbir zaman. Ama biraz el insaf. Apoyu beslediniz yıllarca. İdam diye sokağa dökülmediniz be. Helal size. Helal…

    • ALLAH yazılırken baş harfi büyük yazılır zaman için aynı şeyi söyleyemeyeceğim son darbe bükücü seni beni de Türk Dil Kurumu memuru musun diye laftalama sadece dikkat et diye yazdım

    • Sen bu darbe kalkışmasını Kurtuluş Savaşı ile bir mi tutuyorsun? Hay senin aklına, bir de kalkar damarımda akan kana laf atar…

    • Allah aşkına bırakın şu uşaklığı. Kurtuluş savaşı vatan için yapıldı bu ne için yapıldı, birilerini kurtarmak için…

  8. Günlerdir sayısız yazı, yorum, makale okuyorum… Bu kadar iyi ve güzelini okumadım. Canı gönülden tebrik ediyorum 🙂

  9. Bu yaziyi kaleme alan ellerine yüregine saglik güzel kardesim 🙂 Tek kelime ile muhtesem. Bu kadar bulanikligin ve acinin icerisinde yüregimize bir damla su serptin.

    sevgiler, saygilar,

    Avsar Timuroglu

  10. Bu nasıl yorum bu nasıl düşünce şekli.yaparım yapmam çıkarım çıkmam.bulanık bir zihniyet.kendi çapında sallamış.

  11. Hmmm…
    Çok sinirlenmişsiniz anlaşılan, her cümlenin sonuna bir “lan”. Ben de takatim olsa “lan” lı bi yazı yazmak isterdim doğrusu.

  12. Burak bey elinize kolunuza bileğinize sağlık. Bir yazı bütün yönleri ile ve ancak bu kadar esprili, halk dilinde yazılabilirdi… Umarım birkaç kişi de olsa şöyle durup bir düşünmesine, silkinmesine neden olur. Saygılar

  13. Hey bandocu gezide devlet evinize donun dediginde o techizatiyla methettigin polise karsi 1 ay boyunca direnioruz demediniz mi? Simdi burda darbe seviciligi yapiosun anlamadik mi! Eger halk meydanlara inmeyipte darbecilerle polis ve darbeci olmayan asker karsi karsiya gelseydi ölü sayisini tahmin edebiliyor musun akıllı? Karsisinda silahsiz halki goren darbeciler boyle birseyi tahmin edemedi. Halkin tirsip evlerine cekilecegini dusunde ve birkac munferit olay harici halka mukavemet gosteremediler ,yemedi . eger polis ve darbeci olmayan asker inseydi sahaya haaa işte o masum habersiz vatan evladi er erbaslar simdi yasamiyor olacakti. Bide şu sacmaligi aciklasanda anlasak bandocu gezici kardesim! Nie f16 lar indirmedi felan filan dogru yaaa koskoca sehirlerin ustunde ankara istanbul toplam 12 f16 8 helikopteri indirip bide sivil halk kayiplari mi verdirtecektiler! Bak sana soyliyim iyi analiz et tarafli bakma sahaya inenlerin kimler oldugunu sende bende cok ii bilioruz konusturma beni! Gezidekiler degil onu soyliyim sen anla artik! Eger bu halk orda sokaklara inmeseydi iç savaş cikmisti ve darbe işte o zaman basariya ulasmisti. Şu sacma sapan cumlenede inanamadim nie kendin inemedin c.baskani meydanlara. hay allahim yaaa beyin yerlerde inanamiorum. Laaa zaten onun pesindeler bide hedef mi yapacak kendini nasil bi dusunce bu. C.baskani öldü mü zaten amacina ulasmis demektir darbe. Yazini guzel ama cogu yeri anlamsiz sacma tepitlerle dolu…

  14. Kaleminize sağlık, bu kadar ağlamadan sonra biraz da gülmeyi hakediyoruz bence. Sizin gibi keskin zekalı insanların çoğalmasını dilerim.

  15. Cok guldurdun ve cok dusundurdun. Saygilar. Silahlilara karsi tek basina mucadele yapmamak akillica… acaba o gece sokaga cikanlar cesurlarmiydi (bilincli bir sekilde korkulariyla yuzlestiler mi) yoksa kalabaliga, imama uyup galeyana mi geldiler? Acaba once cikanlar cesur ve olu sonra cikanlar kuzu ve hayatta mi?

  16. Halk cikmasaydi olaylar buyurdu diyenlere soylemek istedigim bir kac sey var. Polis teskilatinda psikoloji egitimi almis polisler de mevcut sorgulamalarda falan gorev alirlar. Onlar gidip askerle karsidan konusarak durumun vaziyetin gercegini anlatarak hic olmadi sabaha kadar bekleyerek durumu can almadan cozebilirlerdi. Butun elebaslari yakalandiktan sonra napicak asker orda olene kadar beklicek mi. Olayin oldugu yerden her ne olursa olsun halk uzak tutulur yaklastirilmaz. Cunki en basta korunmasi gereken sivillerin can guvenligidir. Siviller catismada en once surulecek oncu birlik degildir. Bu olayin ic catismaya donusmemesinin daha fazla can kaybinin olmayisinin sebebi askerin mukavemet gostermemesidir. Agiz dolusu kufurlerle askerin uzerine yuruyen siviller olay yerine yaklastirilmamaliydi. 2 sehirde yapilan darbe (!) ve f16larin yukardan verdigi zaiyatin bedelini asagida caniyla odeyen mehmetcik var ortada. Bu millet sokaklara dokulmeseydi devletin kolluk kuvvetleri gorevlerini yapabilselerdi (yapamiyorlar ki halk cagiriliyor) bu kadar olay buyumezdi. Hem belki yayin yasagiyla falan da gecistirirdik o zaman.

  17. Reis hakliymiş salyalar akmaya devam ediyor boşa demedi sokakları boş bırakmayın utanmasalar darbeci piçlere yardıma gidecekler

  18. Bence harika tebrik ederim aynı duygu ve dusunceler icindeyim en büyük ve en tehlikeli düşman cehalet; sonumuz hayırlı olsun en kötü gecemizde de 15 temmuz gecesi olsun. guzel ve umutlu yarınlar diliyorum.

  19. yüreğine ve kalemine sağlık, düşüncelerime tercüman olan süper bir yazı olmuş,
    özellikle kedi kısmında koptum gülmekten. takdir ettim.

  20. Sen ne güzel toplum mühendisliği yapıyorsun.
    Sanırım İngiltere ve Amerikan okullarından bunun için yüksek master diploması veriyorlar.
    insanların fikirleri kendinedir. Sadece kendini bağlar,saygı duyarım.
    Ama kendinden dışarıya çıkınca birde ayar vermeye başlayınca toplumu bağlar.
    Halkın silah edinmesinden sana ne
    Sokağa çıkmasından sana ne
    Cumhurbaşkanı’nın halkından yardım istemesinden de sana ne
    İmamdan sana ne gece sela okununca zorunuzamı gitti.

    Sen nerenin evinde yaşıyorsun.

    Ormanında,çölünde,uzayında ,
    vatanında kendine göre
    yasalarda,kitaplarda yazılmayan
    kuralları vardır.

    Ama doğru bu kurallar
    evi barkı
    vatanı olmayanları bağlamaz

    dünya bir apartmandır
    Katlarında devletler’uluslar vardır.
    Komşuluk Hakkı’na riayet esastır

    Silahlanmak ayetlerle sabittir.
    Herkes silah sahibi olursa nizam olur.

  21. yorumlara çomarlar doluşmuş yine, kendi gibi mal olmayanların hakkı öldürülmekmiş de hadi yine iyilermiş. beraber yürüyodunuz bu yollarda, sonra ne oldu lan teflon tavanız paylaşamadı mı ülkeyi? sen uzun’u hiç sorgulama hıyarım var dediğinde tuzluğu kap koş. dolgu maddeleri sizi.

    • Dogru soylemissin senin gibi çomarlar çok bu sayfada sen yamlizca uzun lari sorgula deni. Gibileri asla sorgulama çünki senin gibi ler sorgulama ozurlusunuz benden olan hersey dogru anlayışı tipik chp li zihniyeti gorende derki..iki üniversite bitirmis cshil2

  22. Herkes iki kutupta. Şu yazıdaki gerçekliği bile göremeyecek kadar gözü dönmüşler var. Akıl yoksunu insanlar var. Hani derler ya garibana önce eşeği kaybettirip sonra buldururlar, sevinsin diye. FETÖ ye devlete yerleşsin diye 14 sene çanak tutacaksın. Karşısında duranları hapse atıp her türlü zulmü yapacaksın veya göz yumacaksın, sonra bu şerefsizler darbe yapmaya kalkacak sen ve yandaşların kahraman olacak..
    Biz gerçek kahraman kim biliyoruz. Terk etmeye de niyetimiz yok. Hiç heveslenmeyin. Aklı selim insanlar gerçekleri gayet iyi görüyor….

  23. Masallah cok guzel yazmissiniz da camiyanin sucu yok…pkk gibi toprak beklentisi…isid gibi dinsizligi yok…dis guc degil..hepsi ulkemizin vatandaslari…guzel seyler yapan insanlar…zaten sahsi hayatlarinda da bi yasam hirsi goremezssin …taht meraklisi olmadiklari tarzlarindan belli…konuyla alakasiz girdim ama…tebrikler 🙂

  24. Açık açık ben yüreksizim diyosun yani.Askere gitmişsin ama başka bi savaş olsa seferberlik ilan edilse kaçacak delik ararım diyosun yani.Gözünü açıp da izledin mi o yürekli insanları 60 70 yaşındaki adamların yüreğini. C.başkanı daha sokağa çağırmadan sokağa çıkan insanlar var be! Olayı duyar duymaz sokağa çıkıp komutanları ikna etmeye çalışan,sonra da tankların önüne cıkan üstünden 2 tank geçen adamı aç da bi dinle! Bu yazıdaki şaşkınlığın,olayı anlayamamanın nedenini kendin açıkça yazmışsın zaten :yüreksizim.Bu olay öyle akılla mantıkla izah edilecek bişey değil uğraşmayın Yürek işi!

  25. Vallaha bravo birde artık şu silahları bu halkın eline verip sokağa salınan sakallı cemaati müslimine biri dur desin ezanlar okunurken sokakta korna öttüren silah sıkan zihniyet size sesleniyorum camiler bomboş İslamiyet siyasetle yaşanmaz vede karıştırılmaz lütfen artık dini siyasete alet etmeyin bıktık

  26. Sabaha kadar köprüde tek bir polis yoktu’dan sonrasını okumadım, sanırım o gece tv8 izlediniz. İstanbul emniyet müdürü dahi köprüdeydi o gece. Çok bilip gibi konuşunca espri yapınca zeki olunmuyor.
    Yorumlarda o gün dışarı çıkan halkı aşağılayanlar ve böyle düşünenler, siz Atatürk’ün gençliğe hitabesini bir defa dahi okumamışsınız. Ne chp’li ne Atatürk’çü ne islamcı hiçbir şey değilsiniz. Sizin bu ülkeye bir yararınız olmaz, takoz olmayın bari.

  27. Çok ironik bir yazı, elinize sağlık. Ama yorumları okuduğum zaman görüyorum ki yorum yapanlar, halkı canından bezdiren, anayasayı ayaklar altına alan, vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğünü savunacaklarına milleti kamplara ayırıp birbirine düşman eden siyasetçilere tek kelime etmiyorlar. Bana söyler misiniz, son yirmi otuz yıldır, siyasetle uğraşanlar, ne olursa ve hangi şartlarda istifa ederler? Bu süre içinde istifa etme erdemini gösteren bir siyasi örnek var mıdır?

  28. Bu devlet seni seningibi düşünen.kişileri zaten çağırmadı. Senin gibi düşünenler bu ülkeyi değilde işgal ermek isteyenleri desteklersiniz bu ülkede eli silah tutmamış ninelerimiz bazılarımız kurtuluş savaşında savasmadimi senin deredin halkın neden ülkeye sahip çıktığı zaten bıraksınlar ülke ülkeyi seçilenler değilde senin gibi düşünenler yonetsin

  29. yüreğimden geceneleri yazmışsınız helal olsun Tabiki darbilerek karşıyız fakat düşüncem ı zile

Yorum Gönder

E-posta adresiniz yayınlanmaycak




Loading Facebook Comments ...